Shop Mobile More Submit  Join Login
I think this was brought on by the early stages of a cold messing with my head. I guess I'll know in the morning. :XD:


South Park is Trey Parker and Matt Stone.
Add a Comment:
 
:iconelementmlp:
ElementMLP Featured By Owner Jun 9, 2014  Student Digital Artist
.....How much?
Reply
:iconbillciphergf:
billcipherGF Featured By Owner Mar 31, 2014
XD
Reply
:iconaquajewel101902:
aquajewel101902 Featured By Owner Mar 21, 2014  Hobbyist General Artist
If i saw this in my room i will be like OMG 

Then my friend comes over and hes like Crazy Girl (Rolls) [V2] 

Then my parents come home and sees their fav show on the thing and they're like [EXO] Suho and Chen Emoticon 

Imagine the possibilities of this.Doge icon 
Reply
:iconizayalovely:
Izayalovely Featured By Owner Aug 4, 2013
I'll take them all!!! :3
Reply
:iconblastolse:
BLASTOlSE Featured By Owner Jul 11, 2013  Hobbyist
ILL TAKE 30
Reply
:iconpurpleflames1000:
Purpleflames1000 Featured By Owner Jan 28, 2013
here ---> |50($)50| |50($)50| |50($)50| |50($)50| now gimme one
Reply
:iconelectric-kitty:
electric-kitty Featured By Owner Nov 1, 2012
Ooh! I'll buy one!
This would be an utterly useless product, but it would be incredibly popular in stores.
Reply
:icon35ines:
35ines Featured By Owner Feb 10, 2012  Hobbyist General Artist
lol reminds me of that episode of south park in q when kenny ♥ falls into a box of nails and when the teacher is out of his girlfriend's face lol
Reply
:iconshotachii:
shotachii Featured By Owner Dec 10, 2011  Hobbyist Digital Artist
Lol that reminds me of one episode where the teacher was talking to his girlfriend through Kenny. :P I would buy that product, if I could!
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Dec 10, 2011  Hobbyist Filmographer
:XD: Hehehe
Reply
:iconshotachii:
shotachii Featured By Owner Dec 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
:P
Reply
:iconanaadorable299:
AnaAdorable299 Featured By Owner Nov 23, 2011
Where can i order that? -3-
Reply
:iconda-trickster:
DA-Trickster Featured By Owner Nov 6, 2011
Oh god! The Entity is using Kenny as his new body! We're all gonna die! Again! D:

If you don't get it, then shame on you, go watch Atop the Fourth Wall!
Reply
:iconorugosa:
orugosa Featured By Owner Nov 5, 2011
LOL XDD i want one xD
Reply
:iconnaamhier:
NaamHier Featured By Owner Nov 4, 2011  Hobbyist Artist
where can i order it. but won't it just get killed destroyed every day?
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Nov 4, 2011  Hobbyist Filmographer
That's the beauty of it; It's already dead! :D
Reply
:iconnaamhier:
NaamHier Featured By Owner Nov 5, 2011  Hobbyist Artist
oh my god you killed ken-e ... you owe me a new tv
Reply
:iconaquajewel101902:
aquajewel101902 Featured By Owner Mar 21, 2014  Hobbyist General Artist
XD
Reply
:iconengraved-in-stone:
Engraved-In-Stone Featured By Owner Nov 2, 2011  Hobbyist General Artist
they dont have more of them in the local That Company Who Makes The Stuff And Things store. :(
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Nov 2, 2011  Hobbyist Filmographer
Yeah sorry, demand has been pretty overwhelming. Won't have any in stock 'til January at the earliest I'm afraid. :(
Reply
:icondarkness-xd:
darkness-XD Featured By Owner Oct 29, 2011
cool !!
Reply
:iconx-mei:
X-mei Featured By Owner Oct 28, 2011
Widescreen Kenny.... what can be better? x)))
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist Filmographer
Surround sound Kenny might be interesting... :XD:
Reply
:iconx-mei:
X-mei Featured By Owner Oct 29, 2011
or kenny in 4D
Reply
:iconshadowdriver3:
shadowdriver3 Featured By Owner Oct 28, 2011
Lol wow xD I have a cold.. it sucks >.< LOl but this is nice and funny xD
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist Filmographer
Colds are the enemy of happiness. :shakefish:

And thanks! :D
Reply
:iconshadowdriver3:
shadowdriver3 Featured By Owner Oct 28, 2011
Yes they are. >.>

And your welcome :3 that was quite randomily funny xD
Reply
:iconsas5043:
sas5043 Featured By Owner Oct 26, 2011
But Mom! I want THIS for Christmas! D:
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist Filmographer
:XD: Be good, and maybe Santa will bring you one. =P
Reply
:iconamaranth7ne:
AmaraNth7ne Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
I love the last line! haha epic win man! n wen i pressed widescreen i did NOT expect his head to get elongated lol awesum
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist Filmographer
:XD: Hehehe thanks :D
Reply
:iconelite-puddles:
elite-Puddles Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist General Artist
it's like the light switch all over again!!!
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist Filmographer
:XD: I don't know why I keep making stupid things like this. =P
Reply
:iconelite-puddles:
elite-Puddles Featured By Owner Oct 27, 2011  Hobbyist General Artist
I think you just know that people like me will spend twenty minutes pressing the buttons and you find satisfaction in that. xD
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Oct 27, 2011  Hobbyist Filmographer
:XD: That too. =P
Reply
:iconbiohazard35:
biohazard35 Featured By Owner Oct 26, 2011  Student Artist
Lol. That's just brilliant.
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist Filmographer
Thanks :D
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Oct 26, 2011
if it has widescreen then i must buy it! XD
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist Filmographer
Widescreen makes everything better. :XD:
Reply
:iconsav8197:
sav8197 Featured By Owner Oct 26, 2011
even when its useless! XD
Reply
:icontherealtdageena:
TheRealTDAGeena Featured By Owner Oct 26, 2011  Student General Artist
XD Widescreen made my day!
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist Filmographer
:XD: Hehehe yay! :D
Reply
:iconshadowandelli:
ShadowAndElli Featured By Owner Oct 26, 2011
Brilliant, sir, utterly brilliant.
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist Filmographer
Thanks! :D
Reply
:iconshadowandelli:
ShadowAndElli Featured By Owner Oct 27, 2011
Omgies, it was too awesome not to.
Reply
:iconrenabop21:
renabop21 Featured By Owner Oct 26, 2011
this provided me with a good 10 minutes of entertainment.... i have problems with buttons....
Reply
:iconkineticsquirrel:
KineticSquirrel Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist Filmographer
Buttons are glorious things. :D
Reply
:iconrenabop21:
renabop21 Featured By Owner Oct 27, 2011
So glorious
Reply
:iconcomicfangirl7:
Comicfangirl7 Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist Writer
Lol This is funny!
Reply
:iconsketchingintherain:
SketchingInTheRain Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Hehe, cute. XD
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 359 KB




Details

Submitted on
October 26, 2011
Image Size
359 KB
Resolution
852×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Statistics are temporarily unavailable

×